Simeon

1.  Capitanul de la armata aliniaza soldatii si le zice: 
- Cine vrea sa vina cu masina la scos cartofi?
Inainteaza doi. Si apoi zice: 
- Restul veniti pe jos!!!
2. - De ce ti-ai facut nod la batista, pustiule? 
- Mi l-a facut mamica, sa nu uit sa pun scrisoarea la cutie. 
- Si ai pus-o? 
- Nu, a uitat sa mi-o dea!...

3.Un turist, intr-un oras strain abordeaza o persoana: 
- Nu va suparati, caut gara. 
- Nu ma supar, cautati-o!

4. Doua bancuri se plimba pe strada.. cand unul incepe sa rada.
- De ce razi?! il intreaba celalalt 
- Nimiiiic! Doar mi-am adus aminte de tine... :))

5.Două vrabii discuta despre un avion 
Auzi, de ce se grăbeşte ăsta asa? 
:))
Păi nu vezi că îi arde fundul?  :))

6.-Ai auzit ca boxerul Colosso Mamello, a fost descalificat? 
- Da dar de ce? 
- Din cauza ca era supertitios! A ascuns o potcoava in manusa...

7. Intra un tip cu hainele rupte si un pic vanat, intr-un bar si intreaba :
  - cine e smecher si vrea bataie  ??
 Se ridica 2 tineri musculosi si zice :- 
 - Noi !
 - Bine , cum iesiti din bar o luati la stanga si asteptati la colt, ca acolo am primit si eu ! :))

8. De ce plang unii parinti la nunta copiilor lor? Din cauza cheltuielilor. ;))
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

muzica