Simeon


1-Mos Craciun mi-a promis ca-mi va aduce anul acesta ceva frumos si nostim daca voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte baiat din lume si acum te voi avea in sfarsit!
2-Datorita lipsei de inspiratie cauzata de absenta zapezii de afara va urez un simplu Craciun Fericit, si mega sanatate
3-Un plinset a trezit intreaga lume. O nastere a schimbat istoria. O viata a facut diferenta.Fie ca cel nascut in iesle sa va umple inimile de bucurie.
4-Nasterea Domnului sa iti insenineze viata, pacea Lui sa-ti dea lumina, dragostea Lui sa iti deschida inima, iar mana Lui  sa te ocroteasca  de tot ce lumea iti ofera, ajutandu-te sa-ti deschizi  sufletul pentru El.  Hristos s-a nascut!
5-Un craciun fericit este atunci cand il ai pe Isus in inima. Craciun fericit alaturi de cei dragi!
6-Tu eşti tot ce-mi doresc de Crăciun! De fapt, nu mi-ar strica o maşină sport, nişte electronice de ultimă generaţie, o piscină acoperită, bijuterii foarte scumpe şi o grămadă de bani...
7-Sarbatori fericite si un brad cat mai frumos. Sa vina Mos Craciun cu un Ferrari si sa plece pe jos.
8-De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris mosului ca te vreau pe tine de Craciun!
9-Craciunul e credinta, Craciunul e Speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste! Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!
10-Fie ca bucuria si linistea aduse de sfintele sarbatori sa va insoteasca pe tot parcursul anului ce va urma.


...daca mai stiti si altele frumoase, postatile in com-uri !
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

muzica